Mom981 yazdıklarının hepsi sütü arttırdığı düşünülen şeyler. Ama esas olan sık emzirmek. Sütüm az/yok deyip ne kadar az emzirip o kadar mamaya yüklenirseniz sütünüz daha da azalır. Tamamen arz talep meselesi. Bebeğinizi sık emzirirseniz göğüsleriniz beyninize sinyal gönderir, daha çok süt üret, bu yetmiyor diye. Sonrasında da otomatikman vücut ürettiği sür miktarını arttırmaya başlar.