Merhaba hanımlar bazı sağlık ocaklarında korona virusu tespit edilip kapatildi bebegimin aşı zamani geliyor (6.ay) siz bebeklerinize bu sürecte aşı yaptiriyormusunuz ? Saglik ocaklarina sadece bebekler ve gebeleri aliyolarmis ama ne malum bebekli ailelerin virus tasimadigi cok zorlu bi surec ne yapabilirim caresiz kaldim😭