2 aylık bebeğim var, Son 2 haftadır bebeğim emerken çok çırpınıyor, ve burnundan nefes alıp verirken tıkalı gibi ses çıkarıyor (sf ile yıkayıp sonrasında nemkendiriyorum tıkalı olmadığına eminim), çok efor harcıyor hatta başı terliyor en fazla 15 dk emiyor ve sürekli boğuluyor korkar oldum emzirmeye bunun nedeni ne olabilir? 3 hafta önce istanbuldan İzmire geldim kendi evim doğalgazlıydı burda klima var o da etkiliyor olabilir mi acaba? Bu arada nem makinesi de kullanıyorum