Merhaba hanımlar gece gündüz uyumayan bebeğimi daha rahat gazını çıkarması ve uyuması için doktor mutlaka yüzüstü yatır hep öyle uyusun dedi ama internetten araştırdığımda Bununda tehlikeli olduğunu gördüm siz nasıl yatırıyorsunuz doktorunuz neler önerdi