Ben özelde yaptirdim hemen çıktım , bence imkaniniz varsa devlet hast.de riske girmeyin cok kalabalik oluyor. Gitmeden aradim ve bana belirli bir saat verdiler ,gittik cektirdik hemen 2dk ya sonucu aldık ve eve döndük. Hast de puseti bile elinizden birakmayin oturaklara dediler. Cok sukur sonuc iyi cıktı. 1aylikken yaptirdim bende .