Esramazan56 ateş sonrası çıkmışsa döküntülü hastalık olabilir 6.hastalık gibi. Benim de kızımın vücudunda birden kızarıklık oldu pazar günü sırtı göğsü poposu kırmızı kırmızıydı, sonra oralar geçmeye başlayınca kollar ve bacaklarda başladı. Aile hekimine msj attım gösterdim ateş olmadığı için şimdilik isilik gibi diyelim dedi, kendiliğinden geçti. Sizin ateş sonrası olduğu için döküntülü bir hastalıktır muhtemelen