Merhaba hanımlar benim bebeğim 5 hafta erken doğdu ve şuan 10 aylik ismine bakıyor gel dediğimde geliyor genel olarak beni anlıyor gülüyor fiziksel olarak da herşey normal fakat alkış bay bay yapmıyor ilgisini çekmiyor benim gibi bebeği böyle olanlar var mı?