Merhaba herkese ya emerken baş terlemesi normal mi acaba ? Sizdede oluyor mu
zynpsk bizde iki aylığız burada okumuştum normalmiş
zynpsk bizde iki ayligiz benim bebegimde emerken terliyor çok normal bi durum
zynpsk biz de aynı durumdayız doğduğumuzdan beri 8 buçuk aylığız hala öyle
Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 😍🙏🏼😊