HCncqu Arkadaşlar. Sanırım bebeğim 5 aylık prima yenidoğan ıslak mendilinden dolayı pişik oldu. Talk pudra,sudokrem ve bepanthol merhem fayda etmedi. Şimdi son olarak Hametan merhem sürdüm. Başka Ne yapabilirim lütfen yardım??
Deletedmom_12 HCncqu Benim bebeğime arko krem çok iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim bizim şükür aşırı pişiklerimiz olmuyor ama hafif oluncada bepanthol falan arko kadar etkili olmuyor
BIRICIKIM HCncqu canim gun icinde alt açma bezine bezsiz yatırıyorum 10 15 dakika havalandriryoruz popisi , üşümesin diye ustune de battaniye örtüyorum. Bezi çıkarınca ilk is siliyorum ardından kuruluyorum sonra oynuyor tekrar kurulayıp sudokremleyip bezini bağlıyorum umarım yardımcı olur
HCncqu Kuzuannesi Daha önceden Unibaby yeni doğan ıslak havlu kullanıyordum çok güzeldi hiç pişiği olmazdı. Prima hem marka hem kaliteli diye aldık indirimden şimdi yara olacak kadar pişik
Kuzuannesi HCncqu ben dogdu dogali liner diye birsey alip kesiyorum zeytinyag dokup onunla siliyorum. Hayatta kullanmam islsk mendil.
[silindi] HCncqu Mantar için pişiktede kullanılıyor. Kızımda çok ciddi pişik geçirdi, travazol ve hametan karıştırıp sürdüm doktor yazmıştı 👍Günde 2 sefa süreniz yeterli oluyor
HCncqu [silindi] çok teşekkür ederim hametan elimde var az evvel sürdüm tek başına fayda sağlamaz ise dediğiniz gibi travazolla karıştırıp süreceğim.
HCncqu BIRICIKIM bebeğinizi ne ile siliyorsunuz??? Benim sorunum prima ıslak havludan kaynaklı güya doğal güya saf. Mafetti çocuğumu. Önerilerinizi bende deneyeceğim. Hiç havalandırmıyordum ben çünkü kuzum 10 dk yerınde Durmaz çabuk sıkılır diye
Papatyaseverr BIRICIKIM ay ne güzel benim ki altını açar açmaz ya çiş ya kaka yapıyor cesaret edemiyorum o yüzden
Karalahana HCncqu Travazol ve hametan karıştır sür parmağına çok az travazol sık ondan biraz fazla olacak şekile hametan karıştır benim kızıma sadece ikisi iyi geliyor
Annesii HCncqu o pişik mutlaka mantara dönmüştür ,kızımda da aynıso oldu . Yalnızca mantar kremi yaradı
Baloglum93 Benim bebeğimin pisikleri çok ileri derecedeydi ne kullandiysak fayda etmedi hakiki zeytinyağı kullandım bı hafta bile sürmedi geçmesi bildiğin kocaman yanık yarasi gibi yaralar vardı hafifleyince de bepantol pişik önleyici sürdüm şuan yumusacik
cankuzularim HCncqu ben hersey i kullandım git gide kötü oldu eczacı o kadar para vermeye gerek yok dedi trosyd 20 tl alın sürun 2 güne geçecek 🥰
Baloglum93 HCncqu hakiki zeytinyağı ona çok iyi gelecek. Her poposunu açtığında sur birazda altını açık bırak bı on dk havalansin ilk bı iki günde faydasını gördüğünü farketceksin
Mehtapsercee HCncqu kuzum birebir yaşadım bizdede yara oldu pişik göz Göz patladı kanıyodu kesinlikle dene saf zeytinyağ sür sür bol bol sık sık altını aç havalandır ıslak mendil kullanma bezle sulu yada pamukla sil görüceksin geçecek benim denemediğim ilaç kalmadı eczanede çalıştığım halde fayda etmedi ama zeytinyağ 3 günde bitirdi pişiği kullan 🤲🏻🙏😘💐