Siz masaya oturduğunuzda onada verin sizinle birlikte yesin.. yemesede her zaman masada sizinle otursun zamanla yemek yenmesi gerektiğini anlar.. zorlamayin.. 1,2 kaşık deneyin yemezse tamam deyin sabırlı olun.. kızım 1 yaşında olucak 2,3 kaşık yesin oh tamam diyorum önemli olan tadını alması illa ki bi gün pes edip yemeye başlar.. sende sabırlı ol annesi zamani çocukları işte….🥰🥰