deryatoprak kızlar 1 aylık bebegım geceleri memede uyuyakaldıgı ıcın sagdıgım sutu bıberonla verıyorum mecbur.bu durum sıkıntı yaratır mı bebıs sonrasında bıberona alısıp memeden uzaklasır mı ya da pompayla sagmak sütümü azaltır ya da keser mi?
Kuzuannesi deryatoprak yoo ben digdugndan beri biberonda veriyorm memede yemeleri gerekiyor cnku tek caren bu kaliyor ise yapacak birsy yok bizdebayni seyi yasadik 3 aylik oldu hala ayni devam
deryatoprak Zkolip cocugumda sarılık var ac kalmaması gerekıyor gecelerı memede uyuyakalıyor dolayısıyla ac kalıyor mecbur bıberonla verıyorum