Aras0104-m işinize karışmak değil niyetim ancak artık 24 ay ve ötesi öneriliyor emzirmede. Oğlum 17 aylık. Emdiği için iştahı yok ve çok hareketli. O kadar sık emiyor ki anlatamam size. Sadece iki dişi var, yemekleri blw usulü oldugu için kendi istediği kadar yiyor. Sabah emmeden yataktan inmiyor, tüm öğünlerini önüne koyuyorum, çok az yenmiş olarak geri alıyorum. Ama sütünüz varken emzirmek en güzeli. Sadece doymak olarak düşünmeyin, en ufak canı yansa, korksa, dişi ağrısa hemen memeye koşuyorlar. 18-24 ay arası memeye yenidoğan gibi düşkün olacakları bir zaman dilimi oluyormuş o tarihlere denk getirmemek gerekli. Anne bebek ortak kararı olmalı diye düşünüyorum. özellikle bu virüs zamanı da emzirmeyi bıraktırmayı düşünmeyin diyorlar antikorlar sebebiyle.