1balAnnesi bebeklerinizle ne tür oyunlar oynuyorsunuz? Malum şu karantina günlerinde hep evde sıkılıyor çocuk oyuncaklarından da sıkılıyor değişik oyunlar üreteyim diyorum ama bulamıyorum. Değişik fikirleri olan var mı?
1balAnnesi Sevgi1 bardak oyununu deneyeyim. Top oynama araba sürme bunları biz de yapıoruz ama benim bebeğim biraz da çabuk sıkılıyor sanırım. Kule yapıyoruz halkaları geçiriyoruz 1 kere yapıp bırakıyor