Mineetik Ah aynanda yaziyoruz 😊
Yeme icme iki kata çıkınca normal oluyor dediğim gibi.. Ama belirgin bir fark oluyor.
Dikkat edin bebede beslenme yetersizliği olusmasin.
Benim bebenin bezinde turuncu lekeler gördüğüm an anlıyorum ki regl olucam, sut azalmış. Hemen başlıyorum ek gidayi artirmaya, bol su vermeye.