Seneye giysin diye indirim döneminde oğluma aldığım kıyafetlerin çoğu lc waikiki, hm ve zara, hepsini internetten aldım, en çok memnun kaldığım hm oldu, zaradan aldığım ürünlerden kalitesinden pek memnun kalmadım, lc waikikinin bazı ürünleri çok güzel cıktı bazıları bir yıkamada kötüleşti, hm den aldıklarım kaliteli ve tam kalıp çıktı ama onun da çok güzel modelleri yok bir kaç tane sadece, en güzel modeller tartışmasız lc waikikide gömleklerini falan cok begenerek giydiriyorum