Merhaba hanimlar bebegim 3.5 aylik sag kolunu aktif sekilde kullaniyor oyun halisinda oyuncaga vurmaya caliscaksa sag kolunu kaldiriyor bi oyuncak gosterdigimde once sag elle daha sonra soluda kullanarak kavriyor fakat sag el kol daha hareketli.boyle bir durumu yasayip daha sonra iki koluda ayni kullanan ya da farkli deneyimleri olan bebek anneleri varsa fikir almak isterim