1 nisanda doğum yaptım, bugun 8 günlük olduk. Normal doğum yaptım, dikişlerim var. Doktorum dikişlerin kendiliğinden düşücek haftaya gel muayneye dedi fakat ortalığı biliyorsunuz. Gitmek istemiyorum. Sizce gitmeli miyim, ne yapıyor gidice nasıl muayne ediyor bilgisi olan var mııı