ozgurkus SerraNil rica ederim canım bende ortalık az düzelsin götürücem her ay götürüyordum normalde kontrole 2 aydır gidemiyoruz virüsten.
SerraNil ozgurkus bende bebeğimin bir aylık kontrolunu yaptıramadım henüz ilk fırsatta götürecem inşllah
SerraNil ozgurkus evet onun yapılaması çok önemliymiş doktor bir ay ertleyebilrisinz diyince ortalık sakinleşinsin istedim biraz ilk çocuğum bide hem acemilik hem korku var