Sevilsevil Merhaba! Tera d3 kabız yapıyor doğal olarakta gaz yapıyor olabilir bebeği rahtsı ediyordur, ben de kullanmadım ve burada pek çok annenin şikayeti aynı yönde. Kızım 5 gün yapamamıştı kakasını. Arama tuşuna yazıp okuyabilirsin biz ocean 400 kullanıyoruz çok memnunuz