Freud merhaba benim bebeğimde de mukuslu kaka oluyor bir iki seferde ip gibi çok az kan gördüm. Bir de dediğiniz gibi bazı günler aşırı huysuz oluyor ama ertesi gün hep uyuyor. 3 aylık kaka yaparken çok ıkınıyor bazen yeşil bazen sarı yapıyor. Acaba sizinki gibi bir durum mu doğduğundan beri yediklerime dikkat etmiyorum sonradan alerji olması olabilecek bişey mi ki?