Sedanuraydnata Bu saate kadar hiç uyumadım bu saatten sonra rahatlıyor Bebeğim 9 a kadar uyuyoruz 😞 artık niye ağlıyor diye korkmaya başladım aşırı ağlıyor tüm gece 5 dakika uyumaz mı 43 günlük bi bebek gaz gaz diyoruz ama başka bi sıkıntı mı var acaba doktora gitsek ne yaparlar tahlil olarak?
Minikusunannesi Sedanuraydnata benim bebeğinde 40 günlük sağlık ocağının doktoru gaz damlamızı değiştirmişti meğer damla hiç bi ise yaramamış cumartesi gecesi sabaha kadar ağladı uyuyo yatağına bırakıyorum çığlık kıyamet uyanıyodu pazar sabah acile götürdük ağlamaktan sesi kısılmıştı yavrumun kan ve idrar tahlili yaptılar gaz dediler hemen eski damlaya geri döndük verir vermez rahatladı yavrum😐
Melisahsendursun Sedanuraydnata bizde bugece gittik acile cok agliyordu rontgen cektiler 41 gunluguz gazindan catlayacak cocuk dedi doktor lavma yaptilar sonra eve geldik uyuduk rahatladi biraz bide cocuk dktrjna gidicez sende git bence en azindan doktor gorsun
Sedacinakkaya Ayazz444 Zamanla ve damla takviyesi ile Sabır edin düzelecek insallah Bende geçtim o yollardan öyle zordu ki ama geçti çok şükür
simseklivekalpli Sedacinakkaya Derslere odak sorunu yaşaması dehb zaten sonucu şiddete eğilim davranım bozukluğu On frontal gelismediyse evet kendini vermekte zorlanır bunun için dikkat gelistiri oyunlar var ve tabiiki en önemli destek farmakolojik yaklaşım…Yani ilaç alacak cocuk Form verecek 4 sayfalik. Öğretmen onu dolduracak. Gözlemlerini yazacak. Derste yerinden kalkmadan oturur yazıyor ileride iki kutucuk var evet ve hayır diye. Öğretmen bu sorulara cevap verecek evet ya da hayır yoluyla Çünkü evde yapmayıp okulda yapabilir bazı şeyleri ya da tam tersi durum olabilir. Öğretmen gözlemi gibi düşünülebilir. Anneye de vermiş olmalı formdan. O da doldurup verecek. Bir tane de cocuga vermiş olmalı…cümle tamamlama testi. Korkulacak bişey yok. Duruma bağlı olarak ilaç verecek
Sedacinakkaya Ayazz444 2.5 ayına kadar kabustu hiç uyumuyordu suan 4.5 aylık gece toplam 10/12 saat uyuyor Bir ya da iki kez kalkıyor gündüz uykusu yok denecek kadar az
Habis07 Sedanuraydnata valla bzde sekizden beri uyumuyoruz her saat bası emmek istiyor hala memedeyiz şu saat oldu :( aglayınca bende korkuyorum gaz var ama bzmki rahat cıkarıyor canm dua oku brz bebişie