Bizde 1 hafta sonra 3 aylık oluyoruz. Ama 60 cc verdiginizde hala aranıyorsa tsbiki verin aç kalmasın bebek. Benim kızım yetersiz beslenmekten 1 ay yoğun bakımda yatti o kadar zor bir durum ki Allah kimsenin başına vermesin. Şimdi hem emziriyorum hem mama veriyorun yeri geliyo 60 80 cc iciyo yeri geliyo 120 150 oluyo ne kadar isterse verin çünkü artık 3 aylık ve acıktığını veya doyduğunu belli ediyor bebek.