deletedmom173 benimde ilkinde sorun yoktu normal 1 hafta oldum bittiydi pesine bi kac gun sonra kanama olmamisti bunda da oyle olur diye dusunmustum ama ayni seyleri yaşamisiz. Peki normal gun sayisi kadar mi devam ediyo bu ekstra lekelenme yoksa bi kac gunmu canm. Dogumdan sonra duzensizlik olur diye biliyorum ama gun sayisi uzar miktarinda artis olur diye dusunuyodum ama boyle kesilip devsm etmesi aklima gelmezdi cok sagol canm