elif5750 canım benım oglumda sadece anne sutuyle beslenırken ek gıdaya gecmeden once yerı gelıyodu 15 gunde bır bıle yapıyodu doktorun bana sohledıgı eger kabız gıbı sert gelmıyosa cocugun kakasını yaparken acı cekmıyosa sorun yok anne sutunu vucut tamamen emıyomus posa çıkmıyomus yanı o yuzden posa olmadıgı ıcın kaka da olmuyomus. Ek gıdaya gecınce daha sık yapmaya basladı suan hergun yapıyo mesela