Merhaba arkadaslar. Bnm sorunum sütüm yetmiyor. Ama şöyle kızım her bebek gibi sürekli meme istiyor. Saat bası emmek istiyot bazen saat basini bile bulmuyor. Sutün birikmesine izin vermiyo ama surekli emzir süt oyle cogalir derler ama olmuyo yani bilerek bir öğün atlatiyorm mamayla mecburen daha spnrasnda oluyor mesela 3 4 saat emmezse ozellikle gece sabah ve aksama kadar idare ediyoruz ama aksam muhakkak mama veriyorm aslinda cokta icmiyor bazen 90 ml buluyor o da ara ara genelde 30 ml iciyo birakiyor meme reddi yapmasin diye eds yontemiyle mama veriyorm. Sutum olup emdiginde de oluyo masallah agzindan aktigi oluyor hatta cok geliyo galiba bogazina kaciyoms gbi oluyor geri cekiyo kendini oksuruyor hayr ne yapacagimi sasirdim. Ne yapmam lazim tecrubesi olanlar yardmci olabilirmi her beslemede neden sütüm olmuyor. Bi yerde yanlislikmi yapiyorm. Beslenme su icme olarak dikkat etmeye calisiyorum.