İyi günler arkadaşlar, ben 1 senedir psikolojik anlamda sıkıntı yaşıyorum anksiyete olduğunu düşünüyorum belirtilerine baktım hepsi var neredeyse ama pazartesi gidicem doktora o zaman daha net öğrenicem ne sıkıntım olduğunu , akşamları ağlıyorum, kalp çarpıntısı oluyo, afedersiniz ama midem bulanıyor istifra ediyorum çok zaman, kendime engel olamıyorum bu durum beni çok yıprattı, kendi kendime düzeltirim sandım ama daha kötüye gidiyo sabahlara kadar eşimle uyumuyoruz ben geceleri kötü oluyorum diye artık eşimede acıyorum, düşünün koranavirisüne rağmen pazartesi hastaneye gidicem psikiyatriden randevu aldım, benim size sormak istediğim şey şu ki buna benzer durumlar yaşayıp ilaçla düzelen var mı yada kitap araştırıyorum bana kitap önerisinde bulunacak var mı burada bir sürü insan var ve birbirimize çok güzel şekilde yardımcı oluyoruz sizide sıkmak istemem ama çıkmazdayım o yüzden yazmak zorunda kaldım 😔