37 günlük bebeğim iki gündür çok fazla uyuyor normal haline göre çok çok fazla ama göğsümde uyuyorsa uyuyor beşiğe koyduğum an uyanıyor. Gece beşiğinde batyor ama gündüz hep üstümde. Uzayan sarılığı var korkuyorum bu yüzden ama emmesi gayet iyi sürekli mizmizlandginda emziriyorum bu durum normal mi