annesininaslani Kızlar bestron kullanıyorum fakat bebeğim kabız oluyor oceandan memnunmusunuz D vitamini ocean kullanıyoruz kanı da ocean alayım dedim d gibi fıs fısı var mı bebekleriniz severek içiyor mu kabızlık gördünü mü bebişlerde
Ndderdem annesininaslani bende bestiron kullanıyorım bizede kabız yaptı:( ocean kullanan anneler yazabilir mi?
Srpzngn annesininaslani biz ocean kullaniyoruz damlalik seklinde.Herhangi bir yan etki ve rahatsizlik olmadi.Hic kabiz yapmadi yani
Mihribann annesininaslani benim kızım da 9.5 aylik baştan beri ocean microfer kullaniyorum çok memnunum
Srpzngn annesininaslani 1 yasinda,4. Aydan beri bunu kullandim.Surekli degil ama ara verdigim oldu,bi olumsuzluk yasamadim