Kızlar bebeğim Pazar gününden beri kabız durumda 3 ay 24 günlüğüz. Anne sütüyle besliyorum mama falan kullanıyorum. Tuvaletini yapma süresi de uzayabiliyormuş bu ayla beraber, geceleri ıkınıp ağlayarak uyanıyor benim yardımımla 2 kere yaptı masajla ama bir türlü kendi yapamıyor ne yapacağımızı şaşırdık resmen. Zeytinyağı ile masaj yaptık, zeytinyağını poposuna sürdüm, duş aldırdım rahatlaması için kimyon rezene içiyorum ona da 3 çay kaşığı verdim yine geçmedi en son eşim zeytinyağı içirdi dün de yine geçmek bilmeyince su verdik bunlar dışında artık ne yapmalıyım bebeğime ne iyi gelir