PamukEcem azradnmz34 evet mevkiiye göre değişiyor. Ama güzel bir ev en az 1200 civarı. Biz ilk yıl kirada oturduk sonra ev aldık. Burda 3. Yılımız. Seneye tayinciyiz inşallah.
Ebrs azradnmz34 merkeze bagli palandoken, yakutiye, aziziye ilceleri var bide sehrin disinda, olur, oltu, tortum gibi ilceleri var bunlarda teror falan sıfır
PamukEcem PamukEcem ilçelerden karayazı şenkaya tekman ilçeleri biraz terör yönünden sorunlu diye biliyorum.
ayseadem azradnmz34 benim eşim asker değil din görevlisi biz aslen Konyalıyız büyük şehirden gidince baya bocaladık yani çok bayıldım yıllarca görev yaparım diyemem gün sayıyoruz o derece iç karartmak gibi de olmasın tabi nereye gidersiniz bilemem ama dua edin Erzurum çıksın 😐😐
ayseadem azradnmz34 çünkü en iyi yer Erzurum hem konum hemde gelişmişlik açısından biz Muş da görev yapıyoruz bebeğimiz oldu ama alışveriş yapacak mağaza bile yok yerel mağazalar var tabi ama ürünleri ne kadar sağlıklı bilmiyorum o yüzden tanınmış markalardan almak için internetten sipariş veriyoruz en basit bi bebek küveti bile bulamadık AVM yok sosyal bi hayatınız varsa sinema yok adım başı olan LCW bile yok 🤷♀️🤷♀️
PamukEcem azradnmz34 gerçekten erzurum güzel. Büyük avm var 2 tane de küçük avm var. Her ihtiyacını bulabilirsin. Gezebilirsin. Kayak merkezlerine sadece gezmeye bile gitsen çok güzel. Çarşıda caddede yani gezebilirsin. Hastane olanakları çok iyi. Üniversite hastanesi , bölge hastanesi var büyük. Bir de yeni bir tane şehir hastanesi yapıldı açılacaktı ama virüs sebebiyle ne oldu bilmiyorum. Eğitim acısından da çok iyi.. Meyve sebze satan büyük manavlar var. Pazar var. Doğuda bir cok yere göre olanaklar çok çok iyi gerçekten.