aselin_annesi Esil Benim 3 ay oldu dikiş ağrım iyileşti 3,4 hafta sürdü onun dışında yine sızlamalar oluyor doktorum 6 aydan önce egzersiz yapma demişti korse taktım ben hep biraz küçüldü
MilaMerve Esil 5 ay oldu sizlama yok ama kasiniyo.vede usudugum zaman ic dikislerim agri yapip batiyo
Esil CaglaBlgn iğnenin yerini parmağımla buluyorum inan o kadar acıyor eşim abartma diyor emzirmektende sanırım sırtım belim kopuyor :(
CaglaBlgn Esil aynen canım. Emzirirken ister istemez her zaman dik olamıyoruz. Uzanıncada ağrıyor işte
Pk_ Bende sezeryan olalı 2 buçuk ay oldu ilginç bi şekilde bacaklarım dizlerim yataktan kalktığımda veya oturduğum yerden kalktığımda uyuşuk gibi oluyor biraz yürüyünce açılıyor . Sanırım spinal iğneden kaynaklı bende bu ağrı kaldı 😭