Deletedmom245 Ebruebrar27 yeğenimde de olmuştu. Doktor sık sık fırçalatmanız gerekiyor yoksa ilerde dişten sıkıntı çeker demişti
CemreKerem35 Ebruebrar27 benim oğlum da 2 yaşında geçenlerde ben de dişlerinde sarı lekelenme fark ettim macun kullanmadan fircaliyorduk dişlerini bebek macunu aldım ve sabah akşam fircaladik düzeldi