Kızlar bebeğim 11 günlük ve pramütüre küvezde kalıyo doğum yaptığım hastahanede ebeler iki saatte bi sağ dediler bizde öyle yapıyoruz sütm su gibi sanki hç yağ yok bide bugün bebeğime süt götürdük biz arayınca gelin dolabımızın sadce üst rafı tamamen sizin sütünüzle dolu diğer bebeklere de yer lazım dedi. Galiba benim sütüm çok geliyor ama dediğim gibi su gibi iki saatte drğilde üç saatte sağsam nolur sütüm biter diye korkuyorum bide daha kaliteli yağlı olması için ne yapmalıyım