ipek3 Kızım 34 günlük. Bugün aşı olduk. Hemşire ateşi olursa fitil ver dedi. Yaptırıpta bebeğinde ateşi çıkan var mı? Henüz ateşi yok ama bi korktum.
Mrsde05 ipek3 benim bebeğimin ateşi yoktu hatta hemşire ye sorduğumda ateşi çıkmaz 2.ay aşılarında çıkar demişti
Demiralininannesi Bizde bugün aşıya gittik 1. ay aşısında ateş olmazmış 2. ayda olabilir dedi hemşire