SeyyidinAnnesi Kizlar gecen gun arkadasim bizdeyken oglumun gazini cikartiyorum. Kucuk bir pirt edince arkadasim cok sevindi mutlu oldu oh be kurtuldu dedi. Bende ona bu ne ki Sen birazdan gor olacaklari dedim gulduk. Benim oglum hergun gunde 5-6kere her emmeden sonra gazini cikartiyor zorluyor kendisini. Ya sizinkiler ? Oglum 3ay 8gunluk
FilAyk SeyyidinAnnesi 2 aylık oğlum var hemen hemen her mamadan sonra sırtını ovalama yardımıyla çıkarıyor. Alttan da kendi kendine zorlasa da az da olsa pırtlıyo ☺️ çok şükür 🙏
Noyanefe 1ay 1haftalık benimki bu saatte uyanık olmamdan bellidir herhalde çıldırmak üzereyim yok ne uyuyo ne uyutuyo gazını da çıkardık karnıda tok altıda kuru ama asla uyumuyo delirecem artık ya günde kaç kez kendini zorluyo kaç kez gaz çıkarmaya çalışıyo bilemezsin bu ne kadar gazlı bi bebekmiş böyle ya milletin çocuğu ne iyi benim bebeğim neden böyle anlamıyorum yediğime içtiğime dikkat ederim o kadar da halbuki anlam veremiyorum gaz damlasını düzenli saati saatine veririm YÖK olmuyo ben bakamıyorum bu çocuğa nasıl ağlıyo çırpınıyo resmen kızartıyo kendini çatlatacak diye korkuyorum 😔😔😔o kadar çaresiz bi durumki bu
Kcgdm Benim kızım karnı doyduktan sonra çıkartıyor şükür çıkartabildiği kadar . Ama popodan gazımız var iyimi sizce bide biraz arada kokulu 🤔