saripapatyam2 K vitamini iğnesi yapılıyor bir tane doğduğunda yapılıyor tüm bebeklere bizim kanama olunca doktor bir tane daha yapmamız gerekiyor dedi bir K vitamini iğnesi yaptı ilk olarak sonra eve geldik birkaç gün geçti kanama bitmedi öyle yaktı tamamen geçti siiznde ilk olarak iğne yapar diye düşünüyorum K vitamini eksikliğinden oluyormuş kanama ama korkmayın zor bişey değil ikiside geçiyor hemen