CinarciginAnnesi Kızlar oğlum 5. Aya girdi ama zayıf ve sütümle doymuyo artık 2 memeyide emziriyom aynı anda bugün bu kaşık mamasından aldım gün de 1 yada 2 kez versem kilo alımına yardımcı olur mu kullanan ve faydasını görenler yorum yapabilir mi
58goktugum CinarciginAnnesi formül süt alsanız günde bir iki kere verseniz daha faydalı olur. Sütünün yetmediği durumda formül süt kullan canım. Hero babyi günde bir kere istersen kaşık mama olarak ver ama daha çok küçük bebeğin gelişimini etkiler doymazsa.
Caglamarail CinarciginAnnesi benimki de 5 aylık canm bende 10 gündür kullanıyorum kase de veriyorum kaşıkla tadını çok sevdi yiyor doyuruyor da onu. Sütlü pirinçli muzlu veriyorum canm geri baby
Annesininpogacayanagi CinarciginAnnesi ben elmalı gece olanından kullanıyorum canım 1 aydır. Gunde bi sabah veriyorum bde aksam yatmadan önce. 3 tatlı kaşıgı kadar icinede zeytinyag keçiboynuzu pekmez özü koyuyorum. Kıvamıda kek harcı gibi yapıyorum ne cok koyu ne cok cıvık. bi kase kadar oluyor. Gayet hapur şupur yiyor ama kilo alımı ne bilim cok etkili olmuyor sanki. Sadece cok güzel tok tutuyor. Yada bizimki cok hareketlendi bu aralar belkide ondan bilmyiorm
CinarciginAnnesi CemreAysima bugün biberonda 75 ml olarak ayarladım çok severek içti daha olsada içerdi heralde ama fazlada vermek istmeedim
CemreAysima CinarciginAnnesi Ben normalde mama kullaniorum yanina ek olarak bunuda aldim kilomuz iyi bizim yavas yavas ek gidayada geciorum artik..
CinarciginAnnesi 58goktugum aslında hala 2 saate bir emziriyom canim ama kilo alimi biraz fazla olsun yuzu biraz toplansin diye bunu almak istedim ek gıda olduğu için devam sutu çok daha pahalı fiyat olarakta uygun geldi acikcasi
58goktugum CinarciginAnnesi olmazki canım formül mamanın yerini tutmaz. Hani bebeğim 7-8 aylık olsa neyse daha çok küçük. Pahalı da olsa almalısınız.
CinarciginAnnesi Caglamarail üzerindeki tarife göre mı yapiyon canım ben onun yarısını uyguladım o bile fazla geldi gibi bana
CinarciginAnnesi Annesininpogacayanagi kaç aylık canım seninki zaten bi seferlik aldım öteki ay ek gıdaya gecicem
yasemnugr06 CinarciginAnnesi ben bayadır kullanıyorum kilosu iyi maşallah en sevdiğim mama bayılıyorum ılık suyla ez ver çok işin mi var biberona yap ver 😊 tok tutuyor baya ama benim sütüm azaldığından +formül mama +EK Gıda şeklinde gitmeye başladık 6. Ay bitecek bir haftaya