Atychn Kızlar 11 gün oldu dogum yapalı sezaryan oldum son ikidür ishalım var normal mi sizdede oldu mu?? Bebege gecer mi ?
EJDERYAA Atychn canım pek bilgim yok sadece kabızlık oluyor diye biliyorum üstte kalsın bilen yazar inş 🤲
Aselmira_26 Atychn bende oyleydi bu iyi birsey kabiz olman daha kotu emin ol dikislerine zarar verirdi
Arasannesi Atychn ben de ılk kabız oldum sonra ıshal oldum canım yedıklerınden de olur ben hoşaf ıctım oldum oyle
BusraOmerAsaf Atychn benim de öyle oldu bir kaç gün ishal gibi oldu sonra durdu, kabızlıktan iyidir diye düşünüyorum dikiş açısından 🤭
Meryus2853 Atychn bende de öyle olmustu ama ilk başta kabızlık çektim sonra isale döndü bi kaç gün sürdü her gün muz yiyin sizde düzene girersiniz
Didem_burak Atychn bildiğim kadarıyla kan ilacı ishal yapıyor bende ishal değil de afedersiniz sürekli tuvalete gidiyordum siz yine de kullandığınız ilaçların prospektüsüne bakın yan etkilerine
Atychn Didem_burak kan ilacı bnde kullandım hamilelıkte bsy yapmadı bana ama simdi daha hasasiyetlık var acaba yapablir mi bı okuyayım bari