LuckyMommy Kızlar aranızda bebeğiniz için floradix Demir takviyesini kullanan var mı? Varsa bebeğinize nasıl veriyorsunuz ?
Deletedmom277 LuckyMommy 1 yaş üstü demişti doktorum biz kullanıyoruz. İçerisinden ölçeği çıkıyor onunla veriyorum
LuckyMommy [silindi] ferro mu iyi acaba, floradix i iade mi etsem henüz açmadım 😁 sizin bebeğiniz kaç aylık 😄
LuckyMommy Deletedmom277 benim oğlum 5 buçuk aylık peki siz nasıl veriyorsunuz bebeğinize, ayrıca 1 yaş öncesi hangi Demir ilacını tavsiye edersiniz 😊
Deletedmom277 LuckyMommy benim doktorum 1 yaş dedi doktorunuza sorun belki ayına göre ml ini ayarlar. dediğim gibi içerisinden yuvarlak ölçü aparatı çıkıyor onunla direk içiriyorum. Siz şırıngayla da verebilirsiniz
Asyayse LuckyMommy ben bestiron kullanıyorum arkadaşların sidefer 4.5 aylıklar memnunuz. Mühendisoglu tavsiyesi arasında bestiron içerik temiz çoğu doktor da sidefer öneriyor
[silindi] LuckyMommy Ben kızımda kullanamadım ama çok kullanan hastam vardı memnunlardı 😅 aha kullanan çıktı bştane 😂
Aysegulgoktug Ben kullaniyorum memnunum bebegimin istahini actı siringayla bir ml veriyorum bebegim 9 ay 20 gunluk
LuckyMommy Asyayse bestiron damlaya da bir bakayım. Sidefer aldım tadını sevmişti bebeğim ama içindeki sütten dolayı bırakmak zorunda kaldım. Bebeğimin süte alerjisi var 😒
Nur8190 Ben kullanıyorum oğluma içindeki ölçekle veriyorum ama şırıngaya başlamayı düşünüyorum biraz zor oluyo böyle benim oğlum da 9 aylık bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar
LuckyMommy Asyayse inceleyicem kuzum, floradixi sevdi bugün ilk kez verdim bakalım. Ömrü çok kısaymış, bestiron iyiyse onu alırım bir dahaki sefere