Expresso Selam kızlar 3 bucuk aylık kızım var biberonu ağzında geveliyor emmeyi bilmiyor mama tadı alınca suratını eksitiyor napmam lazım yardım edin lütfen
Mervclk Expresso kaşıkla deneyin belki alır eşimin ısrarı üzerine aksamlari mama verelim dedik ilk içtiğini kustu bir daha da almadi ne kaşıkla ne biberonla sadece geveliyor dediginiz gibi agzina gelirse de tükürüyor sürekli kızım mamanin tadını biliyor aslında ilk sütüm yetersizdi verdik ona rağmen içmedi
Mermaid Expresso canim benim kizim 4.aya kadar naptiysam asla almadi biberonu ,kendi sutumu iciremedim biberondan ,4.aydan sonra birden biberon almaya basladi insallah seninde duzelir,benimki kasikyan bile icmiyordu sadece meme emiyordu🤪
Doruksmet Mermaid Benimki de biberonu be memeyi almıyor uyurken veriyorum.4. Aya girdim umarım sizin gibi düzelir ne yaptınız tutması için. 🙏🏻
Selda7 Mervclk Tgbh28 ben bestlak damla kullandım yanında bir çok şey içtiğim için o mu artırdı emin değilim ama işe yaradığını söylüyorlar ben hurma dut kurusu demleyip içtim rezene kimyon incir kurusu hoşafı dereotu tarhana çorbası gece bile kalkıp hoşaf ve çorba içerdim emzirdikten sonra buğday yedim bide emzirdiktem sonra sağdım pes etme sürekli sağ zamanla artıyor bizim 3 buçuk aylık oldu bebiş çok şükür sütüm yetiyor ve artık arada kimyon yada reZene içiyorum buzluktada stok sütüm var
Mermaid Doruksmet hicbisey yapmadim 4.ayda birden yediklerimize filan ilgisi artti,sofraya gelmek istedi sanirim ek gidaya hazir oluyorlar 4.ayda onun etkisi diye dusunuyorum