[silindi] iyide ishal sayilmiyorki o günde 5 den fazla geçerse ishal olur ve suluysa bezi taşıyorsa ishal denir ayrıca ilk aylar 7 defayida normal sayabiliyolar on defayida bazen nereden biliyorum derseniz kalın bağırsak uzmanı olduk artık çünkü benm kız sıkıntılıydi malesef okonuda saolsun kurtuldu bu yüzden ishal değil bebeğiniz normal benim kziim yedi aylık günde 4 5 kez yapıyor bazen altı kezde oluyor ishal değil bu daha yeni doktoruyla konuştum gecenlerde rahat ol ishal değil dedi bu yzuden hemen ishal demeyin bnce