Esracm Oglum 17 aylik. Yatagin uzerinde oynarken dustu. Kafasini carpmis sanirim yumurta gibi sisti. Kusma morarti yok. Doktora gitmeli miyim. Dokroruma mesaj attim ama donus yaomadi henuz.1 saat oldu düşeli
Yamac2019 Esracm Yani canım biz ne söylesek boş doktoruna ısrarla araman lazım dönüş yapana kadar da bebeğini uyutma gözünün önünden ayırma hareketlerini gözlemle sürekli ama doktorunu aramaya devam et geçmiş olsun canım
balsevdigim Esracm canım 17 aylık zaten bıngıldağı kapanmıştır kafası sertleştiği için bir şey olacağını zannetmiyorum gözlemle Bence hastaneye gitmek yerine
Kdrsmsgkcbs Esracm sabah benimki de düştü 9 aylık mecbur hastaneye gittim alnı şişti çok korktum röntgen ve tomografi çekildi temiz çıktı çok şükür ama pandemi hastanesine gitmek zorunda kaldım her yer korona vakasıydı
Balannesi Esracm Geçen hafta bizde kötü bi kaza yaşadık😢 Kusma uyku hali gözlerde kayma yoksa birşey olmaz merak etmeyin ☺️ Oğlum o kadar hareketli ki sürekli yaşıyoruz🙃
Garfield balsevdigim tam tersi bıngıldak kafaya esneklik katar basıncı yayar. Kapandıktan sonrası düşmeler daha tehlikelidir
Zehra22 Ya çocuk bu düşe bilirde burda büyütücek bir şey yok bence.bi doktora görünürsünüz,birşeycik olmamışdır İn şə Allah,benim oğlumda az düşmedi oralardan buralardan,😂ne şişlikler ne kafa yarılmaları yaşadık,tezlikle geçer sıkma canını.
1alpercocuk Korkmayın 3 4 saat gözlemleyin uyutmayın hal ve hareketlerine bakın anormallik yoksa şayet tekrar etmemesi adına dikkat edin o kadar
Sasah1441 Esracm canım hemen buz koy fito krem varsa sür, sürekli gözlemle bebişini 3 gün boyunca özellikle bi farklılık hissedersen öyle götür. Benim oğlumda çok düşüyor maalesef 😔 aşırı hareketli. Temografi de çok zararlı ilk düştüğünde Dr çektirmek istedi ben reddettim. Birde heryer virüs kaynıyor. İnşallah bi sıkıntı yaşamazsınız geçmiş olsun
Esracm Sasah1441 aynen canim benim oglanda bi dk durmuyor ordan oraya ordan oraya yatakta beraberdik ben yorgan kilifi takiyordum nasil dustu anlamadim bile. Agladi sadece uyudu simdi ama uyaninca bakacagim sagolasin yorum icin
deletedmom719 Deletedmom122 arkalarından bilerek itilmiyor o çocuklar. Kaşla göz arasında olabiliyor her şey. Siz benim çocuğum düşmez zihniyetiyle geçinin. Ne kadar merhametsizsiniz. Sizin gibi insanlardan iğreniyorum!