Mavis89 Bebeğin 3 aylık uykusu gelince asla uyumak istemiyor kendini yırtıyor ağlıyor ama çok da uykusu oluyor.gündüz uykusu da gece uykusu da böyle bu geçici bir dönem mi bunu yaşayıp çözüm bulan var mı 😞
As1ioz Aaa bizz 🥰 bnm 3. Ay korkunç geçti suan 4. Ay 5 iz cok rahatladık umarım bozulmaz kendi kendşne uyuyo uyku egitimi vermedim 🤫
Ummuscetinkaya Mavis89 atağa girmiş olabilir. Sıkıntısı olabilir. Sorunu bilmeden nasıl uyutman gerektiğini aktaramam