Osgee01 Bebeğim doğduktan sonra kalpte üfürum olduğunu söyledi doktor kardiyolojiye götürün dedi ama virüsten dolayı goturedim.basina gelen var mı önemli bı sıkıntı mı şu an iki aylık bebek
[silindi] Osgee01 Benim kızımda da var. 2 aylık getirsenizde zaten 6 ayda tekrar çağırıyorlar kontrole, bizde gidemedik malaseef virüsten ama doktor çoğu bebekte geçici olduğunu söyledi
Aslicetin92 Osgee01 bizede söylendi. Kardiyolojiye götürdük. Önemli bir şey yok dedi. 6 aylık oldugu zaman kontrole gelirsiniz dedi o kadar. Zaten her bebekte oluyormuş kalbinde delik. Büyüdükçe kapanıyormuş.
balsevdigim Osgee01 yani kalpte delik olması demek, 2 çeşidi var biri ASD kendi kapanıyor genelde masum üfürüm diyorlar, diğeri VSD daha ciddi bi durum genelde ameliyat ile kapatılıyor. Hangisini olduğunu öğrenmek için kalp ultrasonu bakılıyor. Geçmiş olsun