Merhaba bebegim kakasini yapmio ve sadece anne sütüyle beslenio 3 buçuk aylik ve 12 13 günde yapio ve hiç rahatsız olmuo geçen hafta enson sabunla yaptrdim ve sert de değil gayet normaldi kakasi acaba sindirim sisteminde bagirsaklarindami. Bi sorin var die düşünmeye başladım doktora soruyorum rahatsız değilse kilo alıyorsa sorun olmaz dio