78bb Anneler Bebekler için hangisi daha iyi ilk adım arabam diye bisey görmüş annem komşuda illa alacağım diyo bana da örümcek daha sağlıklı gibi geliyo
Skks40 78bb örümcegi asla tavsıye etmıyorum oglum 11 aylık örümcege günde 1 defa 15-20 dk bındırmeme ragmen parmak üclarına basıyor örümcegi tavsıye etmıyorum
cankuzularim 78bb bende 2 side var kullanılmadı emekliyor kanepede tutuyor kanepe varsa evde yeter 🤣🤣
jap 78bb önce örümcek aldım 8 aylıktı. Kendimiz bastırıyoduk ama adım atmıyodu kendini yere bırakıyodu hemen. Örümcekle adım atmaya başladı evin içinde koşmaya başladı. Kendini çekip ayağa kalkmaya başlayınca da ilk adım arabası aldık. Yemek yaparken mutfakta örümceğine koyuyorum diğerinde kendi oynarken kalkıp yürümeye başlıyo hızını ayarlayamadığı için arabayı tutmam gerekiyo. Örümcektr hep parmak ucunda basıyo diyolar ama bizim öyle olmadı kademesini düşürdüm ayak tabanlarının tam yere değeceği şekilde. Başlarda bende çok direndim herkse örümcek zararlı diyr ama faydasını gördük
GMerve Örümcek hiçbir doktor tarafından tavsiye edilmiyor, birçok açıdan sağlığa zarar veriyor. İlk adım arabasını ise bizim doktorumuz adım atmaya başladıktan sonra kullanmamızı tavsiye etmişti.
Deletedmom212 78bb zuzu toys ilk adım ilk arabam canım ilklerde yürümeye hevesi yoktu yürümedi birazda tontişiz onunda etkisi var sanırım yaşına girince heveslenip arabayı kullanmaya basladı simdi 15 aylık olcaz nerdeyse anca yürüyor ama ilk adım arabasıyla sürekli gidiyor 😅
Ays_ays 78bb ilk adım arabası çok iyi ben daha 5 sene önce felan burda popüler olmadan önce yurtdşında tanıdıktan görmüştüm baya örümcekler Bi yere kadar ama onunla koltuğa tutunarak yürüyeceğime onu iterek yürüyo sehpayı isterler ya öyle düşün hem uygun fiyatada var onlarıda alablrsin
TalentedMom 78bb eskiden ilk adım arabası mı vardı yiğenlerim hep örümceklerle büyüdüler maşallah çok da sağlıklılar