Merhaba hanimlar 20 aylik bi kuzum var son 1 aydir ayak bas parmagin da kalınlaşma var hep düzgün kestigim halde boyle oldu internette mantar ve genetik diyor ama ben hic böyle durum yaşamadım sadece eşimin ablasinda ve dedesinde var halası her sene tırnak çektirir hatta doktora gitmeye korkuyoruz virüsten dolayı acaba basina gelen var mı acaba neler yaptınız😔!https://hizliresim.com/g9jfJF](src)