neon12 ben çoğu markayı denedim aşırı gaz yaptı özellikle aptamil🤦🏻♀️Yaklaşık 7 aydır ikizlerim için bebelac gold kullanıyorım ve çok memnunum.Küçük bir paket alıp deneyebilirsiniz.Hepsiburada da ikili paketler baya uygun oluyor,ben sürekli oradan alıyorum bilginize ☺️