Şuan sadece mamayla besleniyor sütüm gelmiyor 10cc anca onuda veriyorum belki faydasi olur diye. Gaz sorunumuz vardi damlayla hallettik 2 gundur rahatiz,yapabiliyor artik ama bugun hiç kakasini yapmadi
Normalmi?
Mamayla beslendigi icin endiselendim
Karninda bi sislik yok sert degil 31. Gunluguz suan ne kadar sıklık yapmasi lazim?