Ben doğum yapana kadar karnım yuvarlakms o yüzden herkes erkek dedi kızıma 🙄ayva ye dediler gamzeli olur çok yedm ama olmadı ciğere dokunma lekesi olur dediler dokunmadım hic ,gül e dokunma koklama cocukta gül oluşur dediler dokunmadım bide canın ne çekerse çeksin mutlaka ye yani en azndan tadına bak senin çekmese bile bebeğin canı çeker dediler yedim zeytin ye zeytin gözlü olsn yeşillik ve erik ye yeşile çalar gözü dediler alakası yok ha biride ben anlarım senin oğlun olacak coğununkini bildim dedi bnde doktor kız dedi dedm ama erkek dediler sonuç kızım oldu 😄😂